måndag 6 augusti 2012

Slut...

Känns konstigt denna morgon , Lover Boy var tvungen att kliva upp och åka på jobbet ! Jag fick ligga ensam kvar utan mysig frukost i sängen .
Jo jag ska också börja jobba denna vecka men jag har lite andra tider jag än ni vanliga dödliga.
Kanske blir det lite mer bloggat också nu då livet kommer igång igen efter semestern. Vi har mest bara byggt och fixat här hemma och då har man inte så mycket inspiration eller ork kvar till bloggning.

Imorgon måste jag nog åka till människo byn igen...Slut på lite saker - tex kattmat som råkar vara det viktigaste (förutom hundmat ) Man kan bli lynchad om det är slut på sånt viktigt !
Tror jag ska lura med modern på en loppis runda också.
Inspirationen växer efter att ha bläddrat i Elle home.
Jo just ja ! Har hittat en affär som säljer garn ! Ska börja med en halsduk tänkte jag - en lång lång en ....
I mörka mustiga höst färger.
Jo det är snart höst igen..Tråkigt . Men ser framemot en finare middag och en utlands resa .



Feels weird this morning, Lover Boy had to get up and go to work! I had to be left alone without a cozy breakfast in bed.

Well I will also begin work this week but I have some other times I am than you mere mortals.

Maybe it will be a little more blogging even now, when life will start again after the holidays. We've mostly just built and fixed at home and then you have not so much inspiration or energy left for blogging.



Tomorrow I must go to the human village again ... End of the little things - such as cat food that happens to be the most important thing (besides dog food) can be lynched if it's run out of stuff is important!

Think I'll fool  my mother at a flea market round as well.

The inspiration grows after browsing in Elle home.

Oh yeah! Have found a shop that sells yarn! Will start with a scarf, I thought - a long long one ....

 In dark rich autumn colors.

Well it's almost fall again .. Sad. But looking forward to a fancy dinner and a trip to the sun.




c...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar