tisdag 5 juni 2012

Kyligt och iskall..

Idag blir det en spännande dag. Jag ska ut och äta lunch med bla annat personen som har gjort mig så jä*la arg. Därför sitter jag här och försöker intala mig själv att jag ska hålla mig lugn och iskall vid mitt möte och ifrågasättande av hennes agerande mot mig.Jag hoppas att HON hetsar upp sig och höjer rösten - skulle vara en seger ! (och jag är iskall så klart)
Efter detta så ska jag på röntgen av mitt knä. Knäpper händerna och ber en liten bön om att dom ska hitta något som kan fixas till för nu orkar jag snart inte mer...Blä.

Kläder nu:




c...

3 kommentarer:

  1. Vad har hänt vännen och hur gick det?
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh Emma - dumma ****kärringar ! Som tror att dom själva är ofelbara! men det gick rätt bra- jag var lungn..

      Radera
    2. Sådana där s**kärringar ska man inte lägga energi på. Uschliga är vad de är.
      Heja dig som höll dig lugn! Fick du sagt det du ville?
      Kram

      Radera