torsdag 1 mars 2012

När jag blir frisk...

Så ska jag ta på mig fina kläder och heels , vandra ut bland folket. ..Är grymt less på att "tussa" omkring här hemma i mysbrallor och raggsockar.

När jag blir frisk så ska jag köpa mig en Yoga matta. Gillar att sträcka och tänja på kroppen men får inte riktigt tid och ork över till att åka i väg på kvällarna för att gå på Yoga. SKA göra själv..Ser framför mig att jag gör ett Yoga pass ute på gräsmattan snart..

När jag blir frisk så ska jag åka till PastaPrinsen och pussa på hans stora lena mule , smeka å hans stora muskulösa kropp och säga lugn pojken.. Sitta på hans rygg och försöka lösgöra och samla hans stora kropp till lite balett dans för hästar...

Åhh nu vart det lite poetiskt - tror att hjärnan börjar funka lite bättre men energi nivån är ännu väldigt låg och hostan river i min hals.

c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar