onsdag 7 mars 2012

Taxfree dilemma...

Har fått taxfree "katalogen" nu. Guuud såå jobbigt !!!!
Vad ska man köpa ? Vilket vill man ha ? Luktar den gott ? Shit alltså. En parfym är på xtra pris och den ska jag test lukta på innan vi beställer iaf. Snygga armband såg jag .. Solcreme..
Men ahhh - är det nån som har bra koll på vad som lönar sig att köpa då ?? Sminket har konstiga färger . Foundation använder jag enbart då det är fest osv..Dyra anti skrynkel hudcremer ? Nja...Har ju inte råd att köpa dom sedan osv.Sen tror inte jag riktigt på att dom är sååå mycket bättre bara för att dom är dyra.


Dom här ska jag köpa på hemvägen iaf..Carlo Armringar

c..

2 kommentarer:

  1. Solkräm köper jag på plats. Shoppar sällan taxfree överhuvudtaget. Tycker bara att det är "Billigt!" men egentligen inget jag behöver.

    SvaraRadera
  2. Parfym! "Måste" ju bara handla parfym taxfree. Sist köpte jag 3x15 ml Clean. OMG vad gott de luktar

    SvaraRadera