onsdag 29 februari 2012

Vad är väl en bal på.....

Eftersom jag aldrig har haft någon balklänning el liknande på mig i hela mitt liv så kände jag att jag måste "börja" någonstans.Liksom testa hur det känns och vad som jag ska leta efter. Började därför på en impuls med att köpa denna för en liten slant. Kanske inte alls passar eller så men en start.
En test klänning. I Usa har dom ju "training brah.."
Klicka för att stänga fönstretVi får se resultatet när den kommer. Troligen total katastrof då jag har mycket svårt att tro denna här "skoggshuggartransvestit" kroppen ska se bra ut i balklänning.
Men man kan lära av sina misstag så.




c..

2 kommentarer:

  1. Den ser jätte fin ut!

    SvaraRadera
  2. Flytten har med nya jobbet att göra. Chefen läser bloggen och även om jag inte skriver nåt hemligt eller så så känns det ändå hämmande. Därför flyttar jag.

    SvaraRadera