onsdag 1 juni 2011

Bananskal och omständigheter

Gör att jag visst ska hoppträna på jumbojeten för Maja Heed i morgon.
Vad säger vi om det  ? Tjaaa - undrar om vi kommer över några hinder i morgon eller kommer vi över nått hinder i morgon ? Lillen och grupptrycket var det ju ja.
Men jag pratade med världens bästa Maggan i går och vi kom fram till att det bara är att nöta på..Kanske han lär sig..Kanske händer det nått annat..Jag tror jag ska pröva en ny strategi i morgon i alla fall.... Den gamla goda "Knas" varianten. Knas- det var mitt totalt galna gamla fullblod som helst stod på bakbenen för jämnan. Det fanns sätt att tackla det problemet med så vi testar den lösningen i morgon så får vi se vad som händer.
Nu inväntas Lover Boy och en grillad kyckling..
c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar