måndag 2 juli 2012

Måste ...

Sluta gnälla över mitt knä - jag vet !
Men det är ett helvete att försöka få hjälp i det här landstinget i alla fall !! Ortopeden godtar inte ens en remiss från vårdcentralen trots att jag knappt orkar jobba. Nää precis.. Nu måste jag gå på laserbehandling innan dom ens funderar på nått mer. ( inte ens utföraren av denna behandling tror särskilt mycket på den )

Djupa otroligt trötta suckar lämnar mina läppar...En stilla undran över hur fan jag ska orka..
Men jag ska sluta gnälla och skriva om glada ytliga saker , om hur fint och underbart livet är.
Ok livet är fint och underbart men mitt har sorgkanter och ofta lite skit under naglarna " - allt är inte underbart.

Äta mat och sova lite i solen så kanske jag blir lite lite piggare .


c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar