onsdag 24 augusti 2011

Chinos..

Jag tycker att det svin snyggt med Chinos. Classic beiga helst. Ser så casual och avslappnat ut..
Därför så har jag provat och provat Chinos i flera år år nu. Men dom passar aldrig denna här konstiga tant kroppen.
Dom är för stora i midjan. Dom är för påsiga i låren . För vida nertill. För höga i midjan osv osv...Listan på fel kan alltså göras lång.
Gav liksom upp på det där med Chinos.  Maggs sa som det var hon.. Våra kroppar är inte gjorda i den formen helt enklet - vi är felande.
Hur stora är då oddsen att man efter flera år ska kunna ha dom där som man hittar  för 75 kronor på rean? Dom som man provar bara i väntan på att sällskapet ska bli klar i provhytten bredvid ?
Inga höga odds..
Men jag är nu stolt och nöjd ägarinna av ett par beiga chinos inköpta för 75 kronor.
Nöjd.
c..

2 kommentarer:

  1. Usch vad du skrämmer mig nu. Jag har på vinst och förlust beställt ett par chinos från Ellos och dom kommer idag. Tänk om min konstiga form inte heller är gjord för chinos? Jag som redan har outfiten färdig i huvudet. :s
    Kram

    SvaraRadera